Jak převzít zboží

  • Vážení zákazníci, doporučujeme Vám pečlivě kontrolovat obal zásilky a její převzetí pouze v případě, že není nijak poškozena. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození doporučujeme sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout.

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání.
  • Jak mám vrátit poškozený výrobek?

    Nejvhodnější způsob vrácení výrobku vám poradí naše zákaznická linka. Všeobecně platí, že poškozený výrobek oznámíte prostřednictvím reklamačního formuláře, kde následně dostanete návod, jak postupovat dále.


Osobní odběr

Doprava až k vám domů Českou poštou nebo osobní předání. Záleží na vás, jak si budete chtít zboží převzít!

Výběr z domova

Vybírejte hračky z pohodlí z tepla vašeho domova. Díky bankovnictví nemusíte hnout ani prstem a do 3 dnů máte hračky doma.

Vrácení zboží do 14 dnů

Nefungují nějaké hračky, či vám zboží nevyhovuje? Neponičené ozkoušené ho můžete vrátit do 14 dnů.