Reklamace

Jakmile zjistíte vadu na Vámi zakoupeném produktu, nerozmýšlejte se, nečekejte a oznamte to bez zbytečného odkladu!

Jak postupovat při reklamaci zboží?

  1. Pro vyřízení jakýchkoliv reklamačních nároků využijte webové stránky reklamacniformular.cz
    Následně dostanete návod, jak postupovat v případě reklamace.
  2. V závislosti na daném problému se snažíme zpravidla zařídit opravu či výměnu zboží.
  3. Zákazník je informován na jakou adresu má zboží zaslat.
  4. Pokud výměna ani oprava není možná, zašlete zboží na adresu centrálního skladu, kdy vám budou vráceny peníze na bankovní účet.

    Gadgets House, s.r.o. - REKLAMACE
    Poděbradská 186/56, Hloubětín
    198 00 Praha 9
    Česká republika

Jak zabalit zboží?

  • zboží zabalte pečlivě a důkladně zpět do krabice tak,
    aby nemohlo dojít během přepravy k poškození produktu
  • Na krabici napište identifikátor (číslo objednávky).

Pokud se rozhodnete nevyužít reklamační formulář, můžete zvolit případně písemnou formu na adresu Prodávajícího.

Gadgets House, s.r.o. - REKLAMACE
Poděbradská 186/56, Hloubětín
198 00 Praha 9
Česká republika



Osobní odběr

Doprava až k vám domů Českou poštou nebo osobní předání. Záleží na vás, jak si budete chtít zboží převzít!

Výběr z domova

Vybírejte hračky z pohodlí z tepla vašeho domova. Díky bankovnictví nemusíte hnout ani prstem a do 3 dnů máte hračky doma.

Vrácení zboží do 14 dnů

Nefungují nějaké hračky, či vám zboží nevyhovuje? Neponičené ozkoušené ho můžete vrátit do 14 dnů.